Comunica’t. Valencià, de l’aula al context

De vegades les llengües, si no són habitualment presents en la vida quotidiana dels nostres xiquets i xiquetes, són més difícils d’enfocar en la nostra rutina diària com a mestres.
SÒNIA CERDÀ, NORMAN GARCIA, MARIA PLA i ÒSCAR SOLER són quatre MESTRES D’INFANTIL I PRIMÀRIA que han posat en marxa amb els seus alumnes projectes comunicatius a través dels quals els xiquets i les xiquetes han adquirit una competència comunicativa molt reeixida en valencià. Ells i elles han treballat amb alumnes en contextos castellanoparlants, alumnes que han adquirit una gran fluidesa en valencià gràcies als projectes DE RÀDIO, DEL DIÀLEG CULTURAL, DE LES CANÇONS, CONTES I RONDALLES I DE MOLTS ALTRES RECURSOS que aquests mestres han provat.

No vos perdeu aquesta formació, que és intensiva, però molt dinàmica i, sobretot, molt pràctica. Podreu provar immediatament amb els vostres alumnes de primària els projectes que aneu treballant amb Sònia, Norman, Maria i Òscar.

INSCRIPCIÓ ACÍ (FINS AL 23 DE GENER)