I Jornades Tardor Educativa de Monòver: Salut mental en la infància i adolescència.
En esta primera edició de les jornades Tardor Educativa, s’ha decidir centrar-se en la Salut mental en la infància i adolescència. Organitzades amb la col·laboració de l’àrea d’educació i benestar de l’Ajuntament de Monòver, i el CEFIRE d’Elda, es desenvoluparà al Kurssal Fleta de Monòver els propers 28 i 29 de novmebre. L’objectiu general és … LLegir més
Documentació pedagògica: introducció a la documentació en Educació Infantil
Segons Alfredo Hoyuelos, documentar significa “deixar constància estètica i narrada de manera visual, audiovisual i escrita d’una tasca realitzada”. La documentació convida a escoltar i registrar aquells moments en què els infants estan descobrint, ja siga en el pati, a l’aula, en el moment d’acollida… És recollir aquestes interaccions que es donen entre ells, els … LLegir més
Exciting activities for challenging times: bateria de recursos didàctics per al professorat d’anglés
Ensenyar una llengua estrangera com l’anglés requereix engegar una bona mostra d’activitats comunicatives que permeten incentivar la participació activa de l’alumnat i l’estimulació del seu interés. Aquest és doncs l’objectiu principal d’aquest curs a distància, en què es posa a l’abast del professorat de l’especialitat d’anglés que treballa en centres d’educació secundària obligatòria, batxillerat, cicles … LLegir més
I Jornada. Compartint experiències i teixint xarxes en el primer cicle d’Educació Infantil
L’Educació Infantil constitueix una etapa educativa amb un doble valor. D’una banda, oferir un entorn d’aprenentatge segur i estable, que possibilite la igualtat d’oportunitats des d’un desenvolupament equilibrat dels xiquets i xiquetes. D’altra banda, permetre que les xiquetes i xiquets es convertisquen en persones partícips i actives de la societat, que comprenguen una sèrie de … LLegir més
Oportunitats i desafiaments de la intel·ligència artificial a l’àmbit educatiu
JORNADES TIC D’ESTIU conjuntament amb la seu universitària de la Universitat d’Alacant a ELDA. 11 i 12 de juliol de 2014. La intel·ligència artificialno és nova en la nostra vida, tampoc en l’educació. Però l’arribada d’eines com Chat-GPT posa en qüestionament dinàmiques tradicionals de l’escola. En un context en el qual les tecnologies estan … LLegir més