L’aprenentatge de l’espanyol com a LE: atenció específica a la població ucraïnesa jove i adulta

Amb aquesta jornada cerquem un espai i un temps per a presentar recursos educatius i per a reflexionar sobre les pràctiques docents de l’espanyol com a llengua estrangera (o com a LA, és a dir, com a llengua addicional) en població jove i adulta —la qual cosa vol dir que focalitzem l’atenció en l’alumnat que assisteix als centres d’FPA i d’EOI, amb consideracions també de l’alumnat que s’ha incorporat als centres d’ensenyament secundari i batxillerat. En aquest cas parem una atenció específica a l’alumnat d’origen ucraïnés. En alguns contextos escolars hi ha grups específics o majoritàriament compostos per persones ucraïneses, però en altres la composició dels grups és amb aprenents de procedència lingüística heterogènia. Hem de fer un tractament personalitzat en funció de la llengua o de les llengües d’origen o de les llengües que domine l’aprenent? Cal que s’hi faça una intervenció didàctica diferenciada? Com podem fer-la? En parlarem, de tot plegat.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies