I FIRA DE PROJECTES ABP

Els propers 5 i 6 de maig un convidem a la I Fira de Projectes d’ABP que celebrarem a la ciutat de la llum d’Alacant amb l’objectiu de visualitzar i enriquir-nos amb les bones pràctiques de projectes que heu implementat als vostres centres.

Serà una jornada de 8 hores en la que podeu participar com a assistents per a agafar idees de cara a posar en marxa els vostres projectes futurs o bé participar com a centre exposant la vostra experiència.

Comptarem amb la presència de Dolores Garrido, directora de Colegio Ártica de Madrid y Sófia Deza, directora del CEIP Clara Campoamor de Almería

També i si voleu, convidem a una representació de famílies i alumnat del vostre centre per tal de que conten i difonguen el projecte realitzat, donan-li sentit al seu treball que arriba més enllà de l’escola i els dona el protagonisme que mereixen.

Si esteu interessats, us podeu inscriure a http://cefire.edu.gva.es/sfp/index.php?seccion=edicion&id=10930020&usuari=formacion fins al 24 d’abril.
Si voleu acompanyar-nos en aquesta jornada us esperem encantats!!