ESCOLES TRANSFORMANT ESPAIS EDUCATIUS II

Els dies 29 i 30 de març, a la Casa de la Cultura de l’Ajuntament de Mutxamel, 300 docents es van donar cita per a continuar treballant en la transformació per a la naturalització dels espais educatius amb la finalitat de proporcionar benestar i gaudi a la infància.En aquesta ocasió única hem tingut el plaer de comptar amb un ponent de reconeixement internacional com és André Stern i amb un reconegut psicomotricista, Saúl López. A més, comptem amb experiències transformadores d’àmbit nacional de la mà dels companys del CEIP Mar Mediterrània d’Almeria i l’escola Congrés Indians, de Barcelona.També hem comptat amb les aportacions de diferents equips directius de la zona que estan apostant i treballant en aquesta línia.