ESCOLES TRANSFORMANT ESPAIS EDUCATIUS I

El mes d’octubre passat el CEFIRE d’Alacant va organitzar unes jornades en el Museu Arqueològic Provincial d’Alacant (MARQ) sobre la transformació i naturalització dels espais exteriors de les escoles amb la col·laboració d’Associacions de Famílies d’Alumnes (AFAs) i equips directius del nostre territori.Al voltant de 180 docents s’han reunit gaudint de les ponències de referents com SIro López o Heike Freire i han pogut participar en diferntes taules redones formades per agents educatius de diferents sectors: inspecció, unitat tècnica, arquitectes, direccions de centres i representants d’ajuntaments.El resultat ha sigut una trobada il·lusionant i molt enriquidora on hem pogut compartir inquietuds i iniciatives per a seguir en aquest camí de transformació.