L’Escola dansa 2023-2024

L’Escola dansa torna en una nova edició per al curs 2023/2024. aquest projecte forma part d’Escolarts, conjuntament amb L’Escola canta, L’Escola fa teatre i L’Escola fa ràdio.

Podeu accedir al dossier, la resolució i el formulari d’inscripció per als centres des de la pàgina web de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa: https://ceice.gva.es/va/web/innovacion-educacion/escolarts#escola-dansa

Formació

MOLT IMPORTANT: prioritat per el professorat d’aquelles escoles que hagen sol·licitat el projecte L’Escola dansa 2023-2024 mitjançant el formulari d’inscripció de l’enllaç anterior.

FORMACIÓ REALITZADA:

Materials didàctics

A continuació teniu a l’abast els materials didàctics desglossats per treballar l’aula. Si ho preferiu, també podeu descarregar el paquet complet de materials en un únic fitxer comprimit (460 Mb).

👯 Vídeos de les coreografies (Pla general)

👯 Vídeos de les coreografies (Plans diferents)

👯 Vídeos de les coreografies (Vídeo explicatiu pas a pas)

👯 Moviments coreogràfics