Aida Sánchez de Serdio
Camins encreuats. Variacions sobre les utopies educatives
Aida Sánchez de Serdio Martín és doctora en Belles arts, educadora, investigadora i treballadora cultural en els camps de la cultura visual, l’educació i les pràctiques artístiques col·laboratives. Actualment és professora de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) on imparteix docència en el Grau en Arts i en el Màster en Gestió Cultural. Anteriorment ha estat assessora d’Educació i Públics en el Museu Nacional Centre d’Art Reina Sofia de Madrid, i docent en la Facultat d’Arquitectura de la Universitat de Umeå (Suècia), així com en la Unitat de Pedagogies Culturals de la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona.
Alicia Herrero
Ponència Performativa // Aferent C-Tàctil.
Ballarina, coreògrafa i pedagoga amb una premiada trajectòria artística internacional. Dirigeix l’Itinerari de Dansa social, educativa i del benestar al Conservatori Superior de Dansa de València. Desenvolupa projectes artístics, educatius i d’investigació a Espanya i a Itàlia. Presidenta de l’Institut de dansa educocreativaTM i social a Xàtiva amb més de 10 anys desenvolupant projectes educatius i d’inclusió social a través de els arts escèniques.
David Bueno
Art i Educació. Reivindicació de les Arts i l'Expressió Física a l'escola. David Bueno
Doctor en Biologia, director de la Càtedra de Neuroeducació UB-EDU1st i professor i investigador de la Secció de Genètica Biomèdica, Evolutiva i del Desenvolupament de la Universitat de Barcelona. La seva trajectòria professional i acadèmica s'ha centrat en la genètica del desenvolupament i la neurociència, i en la seva relació amb el comportament, especialment en els processos d'aprenentatge. Ha estat també investigador a la Universitat d'Oxford. Autor de setanta articles científics, de vint-i-un llibres d'assaig i divulgació i de més de 700 articles divulgatius en premsa. Assessor en tems de neuroeducació de la International Bureau of Education de la UNESCO. El 2010 va guanyar el Premi Europeu de Divulgació Científica, el 2018 el Premi Magisteri per la seva contribució a la neuroeducació i el 2019 la Distinció del Claustre de Doctors de la Universitat de Barcelona.