Inscripcions ACÍ a partir del 6 de febrer de 2023.
OBJECTIUS//
- Conèixer propostes de projectes artístics innovadors.
- Aprendre apps i eines web (Memrise, PicPac, PlayPosit…) dins de projectes artístics.
- Aplicar metodologies basades en l’alumnat (ApS, ABP…) en el disseny de tasques.
- Compartir l’experiència docent en tres eixos: seqüenciació, metodologia i avaluació.
- Conèixer ferramentes de comunicació i difusió del treball.
CONTINGUTS//
- El projecte ideal: paràmetres per dissenyar un projecte artístic.
- Projecte de stop-motion: Intervenció animada sobre una pel·lícula.
- Projecte de disseny: La línia de la meua vida.
- Propostes d’activitats i tasques artístiques.
- L’avaluació formadora en la plàstica. Anàlisi i consells d’implementació.
CALENDARI//
El curs es realitzarà a distància a través de la plataforma Aules, amb 3 sessions virtuals per Teams. Dins de la plataforma Aules hi haurà diverses tasques. El professorat podrà triar quines tasques realitzar segons els seus interessos fins completar almenys les 30 hores assignades al curs.
Les sessions virtuals tindran lloc els dilluns: 27 de març, 24 d’abril i 15 de maig, de 17h a 19h.
PONENT//
Joan Collado Escuder
Als 9 anys va dibuixar el seu primer còmic i va representar la seua primera obra de teatre. Des d’aleshores, estes dos aficions no li han abandonat, llicenciant-se en Belles Arts i en Art Dramàtic, publicant obres de teatre i també novel·les gràfiques, formant part de la companyia de teatre Pont Flotant i alhora gestionant el canal didàctic Toca Plàstica! Des de 2004 a estes dos grans aficions se li va unir una tercera, la docència, fent classe tant de teatre com de plàstica com a professor de Secundària de l’especialitat de Dibuix, de la que és catedràtic.