Jornada de Colpbol

Aquest dijous 7 de Març, una representació dels alumnes del col·le hem acudit al poliesportiu de Beteró a València per a jugar un torneig de Colpbol. Després de moltes setmanes entrenant, els nostres xics van donar tot el que tenien i a pesar que ni tan sols es recorden dels resultats de tan bé que ho van passar, podem dir que van fer un paper espectacular *dejadndo al col·le en un magnífic lloc i resultant en una experiència meravellosa per a tots. Van prevaldre els valors de companyonia i diversió com ha de ser en una jornada on el centre és l’esport.

Enhorabona als nostres companys, als profes i als alumnes i *profes de tots els col·les que van participar i moltes gracies al departament d’Educació Física per convidar-nos a participar en una jornada tan enriquidora