CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU

El dimarts dia 30 de gener vam celebrar amb els companys del CEIP Les Arenes el dia de la Pau i la no-violència.

Per a celebrar-ho vam fer entre tots un mural ple de coloms decorats pels i les alumnes. També vam omplir el mural de desitjos de la Pau on cadascun va posar quina o quines coses o accions li donen pau.

El dia 30 després del pati ens vam reunir tots i totes al hall de Les Arenes.

Els i les alumnes de quart i cinqué van llegir un manifest sobre la Pau.

Després els cursos de quart, cinqué i sisé van cantar la cançó “Never enough”. Per a cantar-la van comptar amb la col·laboració de tres mares d’alumnes de l’escola, amb el piano i les veus. Va ser una actuació molt emocionant!

Per últim, vam eixir al pati i agrupats per classes vam fer una manualitat de la Pau.

El mural dels coloms ens va servir per a fer un photocall i van fer unes fotos molt boniques.