Taller a l’Aula Llar

En el taller de l’Aula Llar, els grups de TVA 4 i TVA 6 ens estem preparant per a l’hivern.

Hem eixit a comprar llanes de diferents colors per a treballar amb elles i realitzar colls i capells amb telers circulars.
Teixir ajuda a treballar la concentració, ens ajuda a relaxar-nos i genera sensacions positives. També ens ajuda millorar la nostra psicomotricitat fina, coordinació oculomanual i destresa manual. D’altra banda, fomenta la nostra creativitat i gust en l’elecció de colors i combinacions.

A més, en veure els resultats dels nostres projectes ens fa sentir assegurances de les nostres habilitats, per la qual cosa afavoreix la nostra autoestima.

Ens sentim orgullosos dels nostres assoliments i sobretot este hivern anirem molt calentetes i calentets.

Alumnat de TVA 4.
Alumnat de TVA 6