Taller didàctic sobre Alfaro

Esta setmana hem anat a la Fundació Bancaixa on ara està l’exposició de l’escultor valencià Andreu Alfaro.

Allí el nostre alumnat ha pogut aprendre com Alfaro creava les seues escultures, creant obres d’art a partir de jocs geomètrics amb ferro, fusta o marbre. Gràcies al taller didàctic que ens han realitzat Santi i Eva de la Fundació Bancaixa, els i les alumnes han realitzat la seua pròpia escultura d’Alfaro seguint els paràmetres que seguia l’escultor.

Despŕés han pogut posar la seua peça dins d’una maqueta per a vore com quedaria integrada en un espai. Ha sigut molt interessant i a l’alumnat li ha agradat tant el taller com la visita a l’exposició d’Alfaro. A partir d’ara molts d’ells i elles podran reconèixer les obres d’aquest escultor que hi ha per toto València.

Moltes gràcies un altre any a la Fundació Bancaixa per difondre l’art i fer-lo accessible a les persones amb diversitat funcional. Tornarem!