Aprofitar Aules per a dinamitzar i organitzar activitats amb altres centres

Es pot tenir en cada sabor d’Aules un curs on organitzar i coordinar activitats i projectes juntament amb altres centres del mateix sabor. Així es poden aprofitar totes les funcionalitats d’Aules en un curs dins del qual estaran inscrits el professorat i l’alumnat de tots els centres participants.

Només cal seguir aquests passos:

1. Els centres que van a organitzar l’activitat han d’acordar la denominació que en faran servir (per exemple, “TROBADA CULTURAL COMARCAL”).
  2. La direcció de cada centre ha de fer en Aules una sol·licitud de curs (cursos sol·licitats). El nom del curs ha de tindre el format INTER-codi_del_centre-descripció_acordada. És important que els tres components del nom del curs estiguen separats només amb un guionet. Per exemple, un nom de curs vàlid és: “INTER-46099999-TROBADA CULTURAL COMARCAL”.
  1. Una vegada són acceptades les sol·licituds de curs, cada centre ha de matricular en el seu curs l’alumnat i professorat corresponent.
  2. Els centres han de demanar a través de gvaSAI que els diferents cursos tinguen el format de curs inter-centres.
  1. Es crea el curs inter-centres i s’hi trasllada la matrícula dels cursos de cada centre:
    • L’alumnat i el professorat de tots els cursos sol·licitats pels centres apareixen unificats en el curs inter-centres. Cada persona s’inclou en un grup corresponent al seu centre. Com que les matrícules estaran agrupades per centre, podreu decidir què fer en comú i de quina manera.
    • Tot el professorat amb permisos d’edició, encara que pertanga a diferents centres, podrà configurar el contingut del curs.
    • Cada centre podrà gestionar la matrícula del seu curs, i qualsevol canvi (tant si s’afegeix com si es lleva algú) es reflectirà immediatament en el curs inter-centres.

Tant els cursos sol·licitats com el curs inter-centres estaran accessibles fins al final de l’any acadèmic, i seran eliminats durant l’esborrat annual de cursos de l’any anterior, en el mes de gener.