GOT TALENT AL PATI.

Fa uns dies, dues alumnes de 4t, Maria i Carla es van dirigir al seu tutor Sergio, i li van preguntar si podien fer un GOT TALENT a l’escola. Sergio els va donar el vist i plau i els va dir que els ajudaria en el que necessitaren.

Aleshores, a partir d’ahí es van anar organitzant: uns van fer la cartelleria, altres van organitzar com anaven a comunicar a la resta de classes del dia que es faria, van fer un casting previ, i tot aquell alumne o alumna que va voler, va presentar la seua actuació. A més, aquells alumnes que no volien actuar van poder escollir ajudar en la preparació i en la posada en escena.

Així, divendres dia 2 de febrer, a l’hora de l’esplai s’ha realitzat aquesta iniciativa tan bonica, en la que l’alumnat ha treballat en equip, ha treballat el poder actuar en públic, i a més, s’ha propiciat un ambient d’escola molt enriquidor, ja que han tingut molt molt de públic. Enhorabona a tots els participants, organitzadors/es i al seu tutor!