INFANTIL: PROJECTE DE CORRESPONDÈNCIA AMB EL CEIP BENIMACLET.

Aquest curs, tot el cicle d’Infantil està realitzant un projecte d’intercanvi de correspondència ordinària i electrònica amb els i les alumnes de 5 anys del Col·legi Públic Municipal de Benimaclet. Durant el primer trimestre, tant els i les nostres alumnes com els alumnes de Benimaclet s’han contat on viuen, com són les seues escoles i algunes de les activitats que es realitzen als dos centres.

El passat dijous 1 de febrer, abans d’eixir a esmorzar a la muntanya, els i els alumnes d’infantil van ser informats i informades que tenien una carta per a ells i elles. La carta, l’havia enviat un ratolinet que els portava un regal, però que malauradament s’havia perdut a La Rodana i també havia perdut el regal, així que els va demanar la seua ajuda per trobar-lo.

Tots i totes, van eixir i van fer una completa recerca, trobant a dalt d’un arbre un conte anomenat “Ratolí de camp, Ratolí de ciutat”. Les tutores van fer asseure a tots en un gran cercle i van contar el conte que els va encantar!. Ara, aprofitaran aquesta ambientació per continuar treballant les diferències entre els alumnes que viuen a les ciutats, com els nostre nous amics de Benimaclet i els que viuen a zones a prop de la natura.