DIA DE LA PAU

El passat dimarts vam celebrar al nostre centre el Dia de la Pau. Aquest anys des de la Comissió Mixta d’Activitats, vam proposar treballar el conflicte que es viu a la franja de Gaza.

Previ a aquesta data, l’alumnat va visionar dos vídeos que vos deixem a continuació en el que en un, els explicàvem als alumnes el que està ocorreguent i a l’altre, realitzat pels alumnes de 6é, es reproduïa la vida a un camp de refugiats des de la visió d’una xiqueta.

Vídeo 1: FEU CLICK ACÍ.

Curt realitzat pels alumnes de sisé

A més, el mateix dimarts, i aprofitant que aquest any estem treballant el tema transversal del cinema, a les aules es van visionar diverses pel·lícules o curts on es tractava el tema de la guerra, realitzant al finalitzar reflexions al voltant d’aquest tema.

Ja a l’hora del pati, tot l’alumnat del centre vam concentrar-nos a la pista del pati de primària i vam gaudir d’un esmorzar solidari de pa, oli i sal. Aquest esmorzar com bé sabeu, tenia com a finalitat recollir fons, a través de les aportacions que les famílies vau fer, i que donarem a Creu Roja Morvedre i ells destinaran a ajuda humanitària. Volem agrair des d’ací l’esforç que haveu fet, ja que gràcies a eixos donatius hem recollit 586 euros.

A continuació, cada classe va pintar al pati uns coloms blancs, com a símbol de Pau, donant així per finalitzada aquesta jornada.