Projectes

En els cursos de 5é i 6é, els nostres alumnes treballen amb iPads. Ja són molts anys i algunes promocions impartint aquest tipus d’ensenyament. Si vols conèixer més, clica a l’imatge per vore la presentació del projecte.

Des de l’escola ens hem adherit a diverses propostes que ens arriben de la Asociació Espanyola contra el càncer. Els patis actius a la nostra escola ja són una realitat. Pots vore la inaguració clicant ací i per tal de millorar la salud de tots els membres de la comunitat educativa hem implementat dues propostes més: els esmorzars saludables i la milla diària.

En els inicis de cada curs, recordem què esmorzars són saludables i quins no. El nostre alumnat poc a poc va coneguent i adaptant noves formes d’alimentar-se. Si vols saber què fem a classe al voltant d’aquest tema clica a la imatge.

Durant el curs 2022/2023 tots els cursos de primària han participat en el programa 50/50. S’han realitzat diferents activitats per concienciar l’alumnat i fer la nostra escola i el nostre entorn més sostenible. Si vols vore un resum del treball, clica a la imatge.

Els alumnes de cinqué porten el projecte interdisciplinar de la revista. Podeu llegir les seues diferents edicions fent click a la imatge.