Escape Noel a Petrés

L’AFA s’ha encarregat, una vegada més, de organitzar un Escape Noel entre tots els xiquets i xiquetes de l’escola. Amb l’ajuda dels alumnes de sisé han pogut dirigir a més de 200 persones en un recorregut amb pistes al llarg del poble. Els xiquets i xiquetes han pogut visitar alguns dels llocs més emblemàtics com l’aljub, el castell o l’almàssera. Així han conegut un poquet més la història i els personatges importants del poble de Petrés per acabar finaltment rescatant al Pare Noel.

Gràcies com sempre a l’AFA, per ser una font inesgotable d’idees i dur a terme tantes activitats per als nostres alumnes. A l’ajuntament, pares i mares voluntaris que han dedicat el seu temps lliure per al muntatge de les activitats i la representació dels diferents personatges. I als alumnes de sisé que, una vegada més, han col·laborat, ajudat, ballat i dirigit als menuts.

Sabem que tots passaren una bona vesprada. Vos deixem algunes imatges.

Enhorabona!