És Nadal i estic content

És Nadal i estic content…..és la cançó que ens ha acompanyat aquesta setmana a l’escola. A pesar de les circumstàncies sanitaries que ens envolten, hem intentat celebrar el Nadal amb tots els nostres alumnes i amb tots vosaltres, les famílies i gent del poble. Intentem posar la millor actitud davant del vostres fills i filles, que també són un poquet nostres. Són els nostres alumnes i es mereixen el millor Nadal possible dins d’unes mesures que mai oblidem. En aquestes dates, més que mai, hem de ser conscients de la importància dels nostres actes i la nostra responsabilitat com a membres de la societat. Hem d’estar contents i satisfets del treball fet per part de tots. La nula incidència Covid al nostre centre és la millor prova. Aprofitem per donar-vos les gràcies per la vostra comprensió i respectar les mesures i normes en tot moment. Tot açò passarà!

Vos deixem amb una selecció de fotos dels diferents grups d’alumnat cantant pel poble. En uns dies, penjarem també algun vídeo.

Bones festes a tots!

L’equip docent