25N

En el dia en contra de la violència de gènere, els alumnes de sisé han participat en el programa d’À punt aprofitant que el programa de Bona Vesprada es grabava a Petrés. Ací teniu una mostra del què es va vore a la tele.

Si encara vos heu quedat amb ganes de més, ací vos deixem el vídeo resultant de l’experiència. Volem donar les gràcies al grup de Maluks que ens han autoritzat per usar la seua cançó. I gràcies a tot l’alumnat del grup de sisé que va treballar de manera autònoma i eficient en els diferents aspectes de la preparació, muntatge i gravació de les escenes i a la resta dels alumnes de l’escola, mestres i equip directiu que es varen sumar i recolzaren d’alguna manera aquestes activitats.