Durant tota la setmana on es troba el 8 de març, Dia internacional de la Dona, el nostre alumnat ha pogut gaudir d’una sèrie d’activitats preparades per a treballar la igualtat i prendre consciència d’ella en el seu entorn.

Comencem amb l’aportació de la Xiqueta Wapa Wapa amb aquesta obra que ja decora els murs del col·le, gràcies a la Regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament de Gilet

Els i les alumnes més majors van reflexionar de la mà de Laura Antoni “Escuela de mares i pares”. Laura els va iniciar per a elaborar treballs a partir de les experiències de les dones més majors de les seues famílies.

Hem decorat el nostre centre amb un mural col·laboratiu que va quedar així de bé:

També hem gaudit de la Gimcana per la igualtat “A la teua casa, qui fa aquesta tasca?”, on el nostre alumnat ha participat en un circuit de tasques quotidianes, a més d’aportar la seua valoració per a veure gràficament en quin “percentatge d’igualtat” es troben les nostres famílies en aquestes tasques diàries. Podeu trobar els resultats al final de la pàgina.

I ELS RESULTATS DE LES VALORACIONS DELS NOSTRES XIQUETS I XIQUETES:

Resultats