PÈRDUA D'ESCOLARITAT

L'alumne matriculat té l'obligació d'assistir a classe i el professorat controla aquesta assistència. És obligació de l'alumne portar un control de les seues faltes.

Per al curs 2019-2020, el nombre màxim de faltes d'assistència injustificada és del 15% (9 classes).

Es publicarà en el tauler d'anuncis de Secretaria el llistat d'alumnat amb pèrdua d'escolaritat. És obligació de l'alumne el consultar aquests llistats.

L'alumnat que se li done pèrdua d'escolaritat:

• Alumnat de primers cursos: ja no pot realitzar les proves de seguiment però sí que pot, presentar-se a la prova final i a la convocatòria extraordinària.
  • Alumnat de segons cursos: pot realitzar la prova de certificació si s'ha inscrit en el termini corresponent per als alumnes oficials.