COPA CANGUR 2024

Aquest dijous 25 de gener, una selecció d’alumnes va representar a l’IES Maria Carbonell a la Copa Cangur 2024 convocada per la societat de matemàtiques. Aquesta competició és d’àmbit internacional i la primera fase es realitzava per comarques. Es tracta d’una competició on es treballa de forma cooperativa en grups de 7 alumnes i on existeixen dues categories: Cadet (1r i 2n d’eso) i Junior (3r i 4t d’eso).Els alumnes van obtenir unes meritòries cinquena i quarta posició respectivament. Va ser una prova molt trepidant on van poder gaudir a la vegada que apronfundien en el món de les matemàtiques. A més, aquesta primera fase es va realitzar a la universitat Jaume I de Castelló i els nostres alumnes van poder visitar les seues instal·lacions i van passar un matí molt entretingut.Volem donar les gràcies i un més que merescut reconeixement al nostre alumnat participant:
Equip Cadet: Sara Fuster (1rC), Diego Duque (1rC), Vera Batista (1rB), Guillem García (2nF), Àlex Colomer, Marcel, Sofia Ruiz (2nD)
Equip Junior: Clara Pichel (3rA), Victor Fuentes (3rA), Irene Espejo (3rA), Aitana Jurado (4tA), Santiago Luo (4tB), Mario Pla (4tB) i Laura Mateo (4tA).

L’any vinent tornarem a participar-hi. Us esperem!