GAUDINT LA QUÍMICA

El passat dijous 18 de gener, els estudiants de 2n de Batxillerat van realitzar una de les activitats que organitza la Facultat de Química per a l’alumnat de secundària: “Gaudint la Química”.

Després d’un breu acte de benvinguda per part de l’equip deganal on ens van donar una xicoteta explicació sobre l’oferta dels graus que es poden estudiar en el Campus de Burjassot, els estudiants van passar als laboratoris docents de la Facultat de Químiques on realitzaren els següents treballs experimentals:

·  Anàlisi qualitatiu de contaminants en aigües.

·  Electrodeposició de coure.

·  Reaccions químiques demostratives: tintes invisibles.

·  Detecció d’oxigen dissolt en aigua.

El principal objectiu que es persegueix amb aquesta activitat formativa és promoure la coordinació d’accions dirigides a una millor comprensió de la Química. D’altra banda, amb aquestes activitats extraescolars també es pretén contribuir a la difusió entre els estudiants de Batxillerat d’aquesta disciplina tant pel seu interès al servei de la humanitat com de les seues eixides professionals.