Erasmus+: Intercanvi a Pau (França)

L’alumnat de tercer d’ESO de l’IES Henri Matisse que cursa francès, ha visitat la ciutat d’Arthéz de Bearn a França, amb la qual s’ha dut a terme un intercanvi dins del programa Erasmus+. Des del 21 fins al 27 de març han conviscut amb les famílies de l’alumnat del Collège Corisande d’Andoins, el que els ha permés no sols posar en pràctica els coneixements de la llengua francesa, sinó descobrir l’estil de vida i els costums dels habitants del Departament de Pirinées Atlantiques.

L’activitat ha estat un èxit, gràcies a l’actitut excel·lent dels participants, tant les famílies que han rebut amb un enorme entusiasme l’alumnat, com els dos centres educatius implicats que han facilitat la mobilitat dels estudiants.

Però el gran protagonista ha estat l’alumnat. Les seues rialles, el seu saber estar i la seua capacitat d’adaptació i de gestió de les dificultats han sigut un estímul per a continuar en anys veniders amb este tipus d’activitats. Moltíssimes gràcies per haver fet d’estos dies un gran record.