Erasmus+: Video DJs a Nantes (França)

Cinc estudiants de segon de Vídeo DJ; Adrián Ripoll, Alejandro Sarrión, Armando Lemoine, Salz Gómez, i José Ramón Medina, acompanyats de professorat del departament d’Imatge i So, estan realitzant dins del projecte Erasmus + KA121VET, un reportatge promocional del LYCÉE CARCOUET de Nantes, concretament dels estudis de formació professional de grau superior en Turisme (BTS Tourisme).

El professorat d’espanyol, Olivier Saiz i Pierret Delaunay, l’equip directiu i alumnat del LYCÉE CARCOUET s’he estan bolcant en este projecte comú, perquè isca un producte audiovisual de qualitat que compartirem en les xarxes socials de tots dos centres educatius.

L’experiència està sent molt enriquidora tant per a l’alumnat com per al professorat, ja que mitjançant el treball cooperatiu estan coneixent el sistema educatiu de la formació professional francesa, a més de la seua cultura i bellíssima ciutat, Nantes.