Els grups de PDC visiten la València Modernista

El nostre alumnat de 3r i 4t PDC ha disfrutat d’una eixida cultural que, a més a més, ha estat barrejada amb històries negres de la nostra ciutat. El recorregut s’inicia a l’estació del Nord, mostra magistral del modernisme valencià dirigint-nos després a conèixer  l’edifici d’Ordeig a la plaça del mercat, l’edifici Monforte, antics magatzems Isla de Cuba i també la casa Sagnier al Carrer de la Pau, veritables joies del modernisme a la nostra ciutat. Però el que més els ha agradat han sigut les Històries negres que han anat descobrint al llarg del recorregut. Han conegut on es ficava la forca i el botxí en València, on treballava el barber diabòlic i on actuava la bruixa Catalina Muñoz.

Nuestro alumnado de 3º y 4º PDC ha disfrutado de una salida cultural que además ha sido mezclada con historias negras de nuestra ciudad. El recorrido se inicia en la estación del Norte, muestra magistral del modernismo valenciano , dirigiéndonos después a conocer  el edificio de Ordeig en la Plaza del mercado, el edificio Monforte, antiguos almacenes  Isla de Cuba, inicio de la calle San Vicente  y también la casa Sagnier en la calle de la Paz, verdaderas joyas del modernismo en nuestra ciudad. Pero lo que más les ha gustado han sido las Historias negras que han ido descubriendo a lo largo del recorrido. Han conocido donde se colocaba la horca y el verdugo en Valencia, donde trabajaba el barbero diabólico y donde actuaba la bruja Catalina Muñoz.