Metàfores visuals sobre els ODS

Al vestíbul de l’IES Henri Matisse s’exhibeixen imatges realitzades per l’alumnat de 3r ESO (A, B, C i E) a manera de metàfores visuals sobre els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible) per a l’any 2030. Són fotografies fetes exclusivament a l’aula amb l’objectiu de fer conèixer els ODS i ajudar a conscienciar sobre les problemàtiques que ens envolten.

Aquesta exposició forma part d´un projecte de classe de Llengua castellana i Literatura de creació, comprensió escrita, i expressió tant escrita com oral. A més, de manera transversal, implica tots els alumnes de 2n ESO a les seues respectives classes de Llengua, que votaran les fotografies i se’n serviran com a font per practicar les figures literàries i els principis bàsics de la publicitat.