Video DJs d’Erasmus a la Toscana

Tres alumnes del cicle formatiu de Grau Mitjà Video DJ i So, Héctor Morales, Carlos del Toro i Rubén Yubero, han realitzat una mobilitat Erasmus+ a la regió italiana de La Toscana. Durant 15 dies han col·laborat amb l’Associació “Cavriglia for you” realitzant un reportatge audiovisual sobre els productes locals i el treball que realitzen les empreses i productors de la zona. L’alumnat ha valorat molt possitivament l’experiència que els ha servit per a millorar el seu nivell d’italià, crèixer personal i professionalment i ampliar la seua visió d’Europa. Aquesta mobilitat europea es realitza dins del programa Erasmus+ en col·laboració amb el Servei per a la internacionalització de l’educació (SEPIE).