PR4 defén a Les Corts els ODS

El passat divendres 8 d’abril, l’alumnat del PR4 acompanyats per la seua tutora, Ana Maria Hernández, i el cap d’estudis, Mario Sánchez, tingueren l’oportunitat d’exposar un dels panells elaborats al projecte “Se buscan gigantes” davant  autoritats polítiques a les Corts Valencianes. Rebuts pel president Enric Morera i escoltats per quatre directores generals de diferents àrees (participació ciutadana, cooperació internacional, innovació educativa, emergència climàtica), els joves representants dels centres que hi participaren van explicar les seus demandes socials com a verdaders activistes. Nosaltres estiguerem representats per la nostra alumna Simi Lubane, que va fer una exposició contundent i emocionant del que suposa la indústria tèxtil per al medi ambient, fent una crida a la conscienciació i al consum responsable. Va ser una jornada inoblidable que poguérem gaudir  gràcies a l’ONG Jovesolides. Gràcies a tots i totes!