Beques Cicles Formatius 2022

Per a alumnat que estiga cursant Formació Professional en el curs 2021-2022, es convoquen 4 modalitats d’ajuda a l’alumnat per a ajudar a la seua formació:

1. FP Dual en administracions públiques: realitzar l’FP Dual en administracions públiques del sector públic estatal, autonòmic, local o en universitats, així com ens autònoms.
  2. FP Dual en empreses: realitzar l’FP Dual en empreses de la Comunitat Valenciana o de la resta de l’Estat, una vegada acreditada la necessitat de desplaçament per a adquirir les competències predeterminades en el lloc formatiu.
  3. FCT en centres de treball allunyats del centre docent: realitzar la formació en centres de treball total o parcial quan el centre de treball es trobe allunyat del centre educatiu o en una altra comunitat autònoma.
  4. Desplaçament: sufragar totalment o parcialment les despeses derivades de residència, transport i manutenció, per a alumnat que curse cicles d’FP en centres allunyats de la seua residència habitual.
  • Termini obert, del 26 de abril al 23 de mayo de 2022.
  • Les sol·licituds es presenten i tramiten en els centres públics on estiga matriculada la persona.
    L’alumnat de centres concertats el farà en el centre públic al qual estiga adscrit el seu centre privat.
  • Les consultes han de dirigir-se al centre on s’haja de presentar la sol·licitud, o al seu centre d’estudis, segons el cas.
  • Faça clic en la modalitat d’ajuda que desitja sol·licitar, per a accedir als formularis de sol·licitud i procediment a seguir:

Bases reguladores:

Ordre 1/2022, de 10 de gener, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual s’estableixen les bases per a la concessió de subvencions a alumnat que curse Formació Professional en centres educatius sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana

Resolució de 4 d’abril de 2022 del director general de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial per la qual s’aprova la convocatòria de subvencions destinades a alumnat que curse Formació Professional en centres educatius sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana en el curs 2021-2022.