II Fira d’Emprenedoria Ferrer i Guàrdia

El passat dimarts 22 de maig de 09.00 a 13.00 hores al saló d’actes i en l’AULA EMPRÉN vam celebrar la II Fira d’Emprenedoria de l’IES FERRER i GUÀRDIA per a donar visibilitat als projectes d’empresa que l’alumnat de 2n ESO d’Emprenedoria i Sostenibilitat i de 1r de Batxillerat de la matèria Gestió de projectes d’emprenedoria ha treballat al llarg del curs.

Aquesta activitat s’inclou dins del Programa Emprén de la xarxa Novigi que tenim implantat a l’IES.

Un any més hem comprovat que organitzar una fira d’emprenedoria amb alumnat i les seves idees de negoci i que monten els seus estands pot ser una experiència molt beneficiosa per a tots. A més de fomentar l’esperit emprenedor i desenvolupar habilitats clau, les fires d’emprenedoria són una experiència divertida i memorable.

Hem contat amb un jurat d’excel·lència i amb Javi Fernández, músic i compositor i cantant del grup Bombai, un emprenedor compositor i músic que ha sabut convertir la seua passió per la música en una carrera d’èxits.