IES Ferrer i Guàrdia, guanyador en la 6ª Edició del concurs Startinnova del programa de LAS PROVINCIAS

Nébula, Diversitoys i Guayfield s’han convertit en els tres projectes guanyadors de la sisena edició de StartInnova. Aquest és el programa d’emprenedoria acadèmica impulsada per Las Provincias en la Comunitat.

StartInnova intenta incentivar i promoure comportaments emprenedors entre els joves.

El grup de “Nébula” format per alumnat de 1er de Batxillerat de la matèria Gestió de projectes d’emprenedoria tutoritzats per les professores d´economia, Cristina Gasó i Silvia Aparisi, han guanyat el 1r premi.

2n i 5 premi per a DIVERSITOYS i GUAYFIELD.

Cinc grups van competir en les dues categories pel primer lloc en la Sala d’actes de Florida Universitària el passat divendres 1 de març, triats d’entre més de 167 projectes presentats i més de 600 alumnes.

Van destacar no sols pel seu treball sinó per la seua capacitat de comunicació en l’escenari.

Enhorabona als 3 equips pel seu esforç i dedicació!!!!.

Més informació en l’enllaç