MOBILITAT ERASMUS+ DUBLÍN

En el marc del programa Erasmus+ de formació docent, Cristina Díaz, professora d’anglés del nostre IES, va viatjar aquesta primavera a Dublín, Irlanda.

L’objectiu de l’estada va ser realitzar el curs “Universal Design for Learning (UDL) and Instructional Strategies to Address the Diverse Needs of All Students” amb professorat europeu, fundamentat en el treball cooperatiu i inclusiu, per tal de millorar la pràctica educativa i l’aprenentatge de tot l’alumnat.

Les sigles en anglés UDL es refereixen al DUA, Disseny Universal d’Aprenentatge, que és un model educatiu que reconeix la diversitat de l’alumnat garantint l’equitat i la inclusió.

El curs va tindre lloc del 27 de març al 2 d’abril i va ser una experiència molt positiva i enriquidora, tant humana com acadèmicament, ja que va suposar una gran oportunitat per a compartir i colaborar amb companys i companyes docents d’altres països europeus, com ara Itàlia, Croàcia i Bélgica.

Ací Dublin CDR 2.pdf pots veure una breu presentació de l’estada.