ANIMACIÓ LECTORA DIA DE LES ÀNIMES

El dimecres 2 de novembre, dia de les Ànimes, vam oferir les propostes següents a tot l’alumnat de 1r d’ESO:

• Dues lectures teatralitzades, a càrrec de l’alumnat d’Arts Escèniques de 4t d’ESO dirigits per Pepa Botella: El monte de las ánimas de Gustavo Adolfo Béquer, i I Queixalets també d’Enric Valor.

• Una activitat de contacontes, Històries de por, a càrrec d’Almudena Francés que ens va deixar espaordits.

La biblioteca va ser decorada per l’alumnat de 2n de Grau Mitjà amb una ambientació terrorífica i a l’expositor hi havia una selecció de relats de por en diferents llengües.

Aquestes activitats son ja una tradició al nostre institut i ens permeten aproximar-nos als relats de terror i a les nostres tradicions d’una manera atractiva i diferent.