L’IES FERRER I GUÀRDIA COL·LABORA AMB INTERMÓN OXFAM AQUEST NADAL!!!

Aquest curs hem volgut reprendre el projecte que vàrem iniciar altres cursos mitjançant el qual es va crear una cooperativa amb l’alumnat de les matèries Iniciació a l’Activitat Emprenedora i Empresarial i Economia. Enguany, a més també treballem amb alumnat del cicle d’Activitats Comercials.

Aquest Nadal hem decidit col·laborar amb Intermón Oxfam, una ONG que vol combatre la desigualtat per a acabar amb la pobresa i la injustícia, intentant que més persones tinguen una vida digna.

La nostra col·laboració consisteix a vendre els seus productes al nostre centre. Tot el benefici anirà destinat a l’ONG.

L’alumnat implicat en aquest projecte ha fet inventari, catàleg i cartells i muntaran una tenda on estaran exposats els productes de l’ONG per a la seua venda.

Amb la finalitat que el nostre projecte tinga èxit, necessitem de la col·laboració de vosaltres, famílies. La venda tindrà lloc a partir de divendres 17 fins dimecres 22 de desembre, a la biblioteca i una parada al pati, on l’alumnat a l’hora de l’esplai podrà comprar els productes.

GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!!!!