DIA INTERNACIONAL DE L’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA LA DONA

Amb motiu del dia internacional de l’eliminació de la violència contra la dona, a l’IES Francesc Ferrer i Guàrdia hem volgut un any més fer visible el nostre compromís en favor de la igualtat real entre dones i homes i la sensibilització contra la violència. Seguirem lluitant per un món lliure de violències masclistes!
Hem aprofitat de nou la pancarta que l’alumnat de Dibuix Artístic II i de 1ESO EPVA del curs 2019-20 van fer l’any passat per commemorar aquest dia.

A més, les tutores i tutors amb el seu alumnat han treballat una activitat amb l’objectiu final de decorar l’escala del hall d’entrada de l’institut amb cartells de colors que contenen paraules relacionades amb els valors del respecte, la igualtat i la millor convivència en el centre.

L’alumnat de 1r de Grau Mitjà ha participat amb un cartell amb sabates roges (símbol de la lluita contra la violència masclista), que recorda a totes les dones que ja no estan.

L’alumnat d’Arts Escèniques han participat amb una “performance” contra la violència de gènere, on han expressat el seu rebuig a aquesta xacra.