VELA 2022: DIA 2

Segon i últim dia d'aquesta gran experiència. A les 8h ens han despertat amb una cançó d'Ed Sheeran, després d'agafar forces amb el desdejuni, la primera activitat: Falucho. Una gran embarcació de rem, on el nostre alumnat ha experimentat una forma diferent de navegar.

Unes llentilles d'escàndol, els fan reprendre les forces per a l'activitat de la vesprada, jocs amb piragua. El vent dificulta una mica el desenvolupament, però aquest grup té energia per a estona així que apart els dona temps a realitzar un quadre de nusos mariners.

Amb el lliurament de diplomes i el comiat de tot el personal de l'Escola de la mar de Borriana que tan bé ens han tractat, iniciem el retorn amb la satisfacció d'haver viscut una gran experiència.

REM EN UN FALUCHO

QUADRES DE NUSOS MARINERS