VELA: Dia 1

Dijous 12 de març, per fi arriba el dia esperat. 23 alumnes del CEIP Mediterráneo es disposaven a gaudir de la primera experiència nàutica a l’Escola de la Mar de Borriana, pertanyent a la Generalitat Valenciana.

Només arribar, observem que l’edifici simula un vaixell tant per fora com per dins. Les habitacions (cabines), les repartim de seguida i després de l’esmorzar Willy, el cap de monitors ens rep per a donar les indicacions oportunes. Sense més, ens canviem de roba per a la primera activitat piragües…

Després de l’esforç amb les piragües, ens canviem la roba mullada i reposem forces amb un fantàstic potaje de cigrons (no va triomfar molt la veritat, llegums ja sabeu)per a afrontar l’activitat estrela, VELA!!. Hi ha boira tancada, però això fa que tinga en un encant especial.

Després de tot el que hem aprés en vela (botavara, cenyir, pajarín, escota, drizas…mare meua que embolic) ens reben amb un fantàstic berenar l@s monitor@s de temps lliure, realitzem activitats de pilota i malabars i sobre les 20h ens dutxem per a anar a sopar, després del sopar, temps lliure en el saló de jocs (tennis de taula, cartes, dominó…) i realitzem un joc de proves per equips: Desafiament woah, desafiament botella i desafiament torre de sabatilles. Guanyen tots perquè s’ho passen genial i al final, el que més els agrada un ratito a les habitacions, d’ací cap enllà. A les 00h aconseguim que es vagen a dormir, demà ens espera un altre gran dia.