CICLES SEMIPRESENCIALS

Tutories col·lectives

El professorat exposarà els continguts fonamentals de la unitat didàctica, orientarà el treball que ha de fer l’alumnat (lectures, exercicis, entre altres) i aclarirà les qüestions més importants o de més difícil comprensió.

Per tal de donar les màximes facilitats d’assistència s’organitzaran a diferents dies i torns.

Tutories individuals

Permetran atendre el suport acadèmic i lorientació personal de lalumnat.

Es realitzaran preferentment de forma telemàtica, encara que també podran ser telefòniques o presencials.

Organització i funcionament de les tutories

Tant les tutories col·lectives com les individuals s’oferiran en horari matutí i vespertí de forma equitativa, sempre que la càrrega horària de les tutories ho permeti.
Per tal de facilitar el seguiment i aprofitament d’aquests ensenyaments, a les tutories col·lectives s’impartirà el mateix contingut de les unitats didàctiques tant a l’horari matutí com al vespertí.
El contingut complet dels diferents mòduls que conformen el cicle estarà disponible a la plataforma a l’inici del curs, per tal que l’alumnat que no assisteixi al centre pugui conèixer a cada moment els conceptes del currículum que s’estan treballant i, així, facilitar-ne el seguiment i aprofitament dels ensenyaments.
Amb caràcter general, l’assistència de l’alumnat a les tutories (col·lectives i individuals) tindrà caràcter voluntari.