El nostre jardí (2023)

Els inicis

Els primers arbres del Jardí de l’IES Jordi de Sant Jordi es van plantar entre els anys 1996 i 1997. Els arbres i plantes es van aconseguir per diverses vies: compra mitjançant una col·lecta, donació de vivers presentació d’un projecte de natura.
Els arbres més vells del jardí van ser plantats quan tenien al voltant de 5 anys. Alguns arbres estaven a l’institut antic, com ara les palmeres, el pebrer bord, la paulònia i la trona.
Els professors que van impulsar el jardí van ser Fernando Caudet i Víctor Navarro, amb la col·laboració del director d’aleshores, Emilio García Calvo.

Un projecte viu

Més de vint-i-cinc anys després, és un projecte que continua viu i ha donat peu a noves iniciatives com el projecte AU Jordi, els horts ecològics i multitud d’activitats amb milers d’alumnes que han passat sota les seues branques.

Curs 2022-2023

La professora Elisa Melo, amb alumnat de 3r de l’ESO ens deixa 7 infografies treballades a classe sobre el jardí del nostre centre.