Torns de la prova oral

TORNS DE LA PROVA ORAL PROVES DE CERTIFICACIÓ (Convocatòria ordinària juny 2024)

DADES PROVES PRODUCCIÓ I COPRODUCCIÓ DE TEXTOS ORALS I MEDIACIÓ ORAL:

Es prega consultar l´apartat de torns de prova oral definitius per tal de conèixer el dia i l´hora a la qual ha sigut convocat en el quadre publicat baix.

Les proves de producció i coproducció oral i mediació oral podran ser abans o després de les proves escrites.

L’ordre de la convocatòria per a la realització de les proves orals començarà per la lletra S , segons el resultat del sorteig per al curs 2023_24 al qual fa referència l’article que regula l’admissió en centres docents.

LLISTATS DEFINITIVOS CONVOCATÒRIA ORDINÀRIA DE JUNY

B1B2C1C2
B1-ALEMANY
B1-FRANCÉSB2-FRANCÉS
B1-ANGLÉSB2-ANGLÉSC1-ANGLÉS C2-ANGLÉS
B1 VALENCIÀB2-VALENCIÀC1-VALENCIÀC2-VALENCIÀ

Es prega a l’alumnat que, per alguna de les causes contemplades en la GUIA DE LA PERSONA CANDIDATA no puga realitzar la prova oral en la data assignada, que presente el justificant juntament amb la causa al·legada acompanyat del següent imprés per a sol·licitar el canvi de data en els tres dies posteriors a la publicació provisional dels llistats de les proves orals. Descarregue la seua sol·licitud de canvi clicant ACÍ i aporte-la en la secretaria de l’escola.

Únicament podrà sol·licitar el canvi de data/hora de realització de les proves de producció i coproducció de textos orals i de mediació oral en els casos següents:
1r- Defunció d’un familiar (de primer grau, ascendent o descendent);
2n- Intervenció quirúrgica;
3r- Citació judicial, com a deure inexcusable;
4t- Coincidència amb l’EBAU o amb una altra prova de certificació de les EOI de la Comunitat Valenciana;
Qualsevol sol·licitud de canvi ha d’anar acompanyada del justificant corresponent. Sempre que siga possible, el canvi es realitzarà, si s’escau, dins de les dates establertes per a la realització de la prova.

• Rebrà resposta a la seua sol.licitud via correu electrònic.