Revisió

REVISIÓ PROVES UNIFICADES DE CERTIFICACIÓ CONVOCATÒRIA ORDINÀRIA (2 de juliol 2024)

Sol..licitud revisió de la prova emplenant el següent IMPRÉS

Presentar el document emplenat en secretaria en els dies 27,28 de juny i 27 de juliol en horari d´atenció a l´alumnat de 9:30 a 13.30hrs.

La revisió consisteix en que vosté podrà veure la seua prova, però no implica canvi en la qualificació (llevat que es detecte un error en la suma de notes).

Disposarà de 10 minuts per a revisar el seu examen. No es poden prendre notes ni fer fotografies de les proves.

La Revisió tindrà lloc en les instal·lacions de l’IES Haygón (consulteu aules baix)

Revisions i reclamacions d’alumnat d’anglés i valencià de l´EOI Virtual.

Les revisions se sol·licitaran i tindran lloc a l´EOI receptora d’alumnat de l´EOI Virtual.

En cas de voler interposar una reclamació, l’alumnat de la ´l´EOI Virtual haurà de dirigir-la a la Direcció de l´EOI Virtual Valenciana i emplenar un formulari que trobarà en la web: https://portal.edu.gva.es/eoivirtual/

AULES DE REVISIÓ DE PROVES (1ER PIS IES HAYGÓN)

IDIOMANIVELLAULA
ANGLÉSB1/C18