Expedició de títols

SOL.LICITUD DE TÍTOL

Només es podran sol·licitar els títols que s’hagen obtingut en l´EOI de Sant Vicent del Raspeig-L´Alacantí.

INSTRUCCIONS PER A SOL.ICITAR UN TÍTOL

•  Emplenar la instncia: cliqueu ACÍ per a descarregar-la. Escriga les seues dades tal com apareixen en el seu DNI (no pose diminutius, abreviatures, etc.).
  • Emplena i imprimeix l’imprés de taxes corresponent per a abonar-lo en el banc. Cliqueu ACÍ  per a decarregar-lo.

Important: L´alumnat que ha de pagar taxes, en cas que decidisca fer el pagament telemàtic, haurà d´assegurar-se d’arribar al final del procés i obtindre un justificant de pagament per a aportar-lo juntament amb la seua documentació a secretaria.

• En cas que l’alumne/a pertanga a una Família Nombrosa, haurà d’adjuntar fotocòpia i original de el Títol de Família Nombrosa degudament actualitzat (NO S’ADMETRAN TÍTOLS CADUCATS).
  • En cas de discapacitat o minusvalidesa igual o superior a el 33%, adjuntar documentació que així ho acredite.
  • Si ha abonat les taxes de família nombrosa o minusvalidesa, haurà de presentar documentació acreditativa actualitzada.
  • Anar a secretaria de la EOI o enviar per correu a 03018313@edu.gva.es

No oblide posar en l’assumpte del correu el motiu de la seua consulta. Exemple `A/A Secretaria-Sol·licitud de títol´.

PER A NIVELLS B1/ B2/ C1 i C2

• Seguir passos anteriors
  • Aportar a més FOTOCÒPIA DNI

Quan la Conselleria d’Educació ens envia els títos ofcials, us avisem mitjançant el nostre web. Consulteu la informació aquesta mateixa pàgina,