Visita de l’alumnat de 6é de Primària


El passat divendres 17 d’abril, el nostre centre va rebre la visita de l’alumnat de 6é de Primària dels centres adscrits. Aquesta jornada va estar pensada per a donar-los a conéixer les instal·lacions i facilitar la seua futura incorporació a l’institut.

Durant el matí, els i les alumnes van participar en diverses activitats preparades pel professorat. Van realitzar tallers de matemàtiques, activitats d’àmbit i una proposta de tecnologia en la qual van construir un tangram, fomentant així el treball en equip i la creativitat.

A més, el centre els va convidar a esmorzar, creant un ambient acollidor i distés per a compartir experiències.

Per a finalitzar la jornada, la bandeta del centre va oferir una demostració musical al porxo, interpretant diversos temes que van ser molt ben rebuts per tots els assistents.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies