El passat divendres 17 d’abril, el nostre centre va rebre la visita de l’alumnat de 6é de Primària dels centres adscrits. Aquesta jornada va estar pensada per a donar-los a conéixer les instal·lacions i facilitar la seua futura incorporació a l’institut.
Durant el matí, els i les alumnes van participar en diverses activitats preparades pel professorat. Van realitzar tallers de matemàtiques, activitats d’àmbit i una proposta de tecnologia en la qual van construir un tangram, fomentant així el treball en equip i la creativitat.
A més, el centre els va convidar a esmorzar, creant un ambient acollidor i distés per a compartir experiències.
Per a finalitzar la jornada, la bandeta del centre va oferir una demostració musical al porxo, interpretant diversos temes que van ser molt ben rebuts per tots els assistents.
