EXCURSIÓ AL “CASTELL DE SANTA BÀRBARA” (1R ESO)

El dia 20 de novembre l’alumnat de 1r d’ESO va disfrutar d’un matí molt interessant. Acompanyats pel professorat del departament de Castellà: Vicen Pedròs, María Elena Rodríguez, Osvaldo Sánchez i Víctor Nadal, realitzaren una visita al castell de Santa Bàrbara, a la ciutat d’Alacant.

Allí disfrutaren d’activitats culturals i lúdiques. Van assistir a representacions teatrals ambientades en èpoques mitjevals, van conèixer llegendes de la comarca, van participar en tallers diversos, van poder esmorzar a un enclavament espectacular i disfrutar de la natura i d’un paissatge preciós. A portes del port marítim d’Alacant.

Amb excursions d’aquest tipus, reconeixem l’importància de que l’alumnat conega l’història que té al seu voltant sense saber-ho, i que, a la volta, assimile més fàcilment els conceptes teòrics i abstractes vists a l’aula.

Van gaudir tots molt d’aquesta aventura.