Visita Altea 1r ESO

El passat 28 de març, el Departament d’Anglés va organitzar una eixida a Altea en la qual els alumnes de 1r de l’ESO van poder gaudir de les meravelles d’aquest municipi situat a la comarca de la Marina Baixa.

Els estudiants van visitar la platja i a més van realitzar una visita guiada en anglés en la qual van partir des del propi centre de la localitat fins a arribar als miradors situats en la part més alta d’Altea la Vella, coneguda com a Plaça de l’Església.

Durant el transcurs, van aprendre com era la vida fins al segle XVI, a més d’admirar les emblanquinades cases i carrers estrets i empedrats. El trajecte, realitzat amb tren, va servir també perquè molts alumnes pujaren per primera vegada a la recentment estrenada línia ferroviària que connecta a diversos municipis de La Marina, i les vistes de la qual són impressionants.