Setmana de la Dona Emprenedora

El passat 29 de novembre se celebrava el Dia internacional de la dona emprenedora, dia instaurat per les Nacions Unides en 2014 per a commemorar i donar visibilitat a les dones que han decidit emprendre.

Amb tal motiu, durant la setmana del 13 al 20 de novembre hem gaudit de diferents activitats per a celebrar este dia.

Hem començat a posar en marxa el nostre “Café Emprén” amb les xarrades de Mª Carmen Tortosa d’Ofigem i Carla Ortuño de l’Agència “Two of Us”, dues dones emprenedores en els seus camps que ens van donar la seua visió sobre l’emprenedoria.

Xarrada de Mari Carmen Tortosa, exalumna del Centre i emprenedora

El nostre alumnat també ha participat activament creant Reels sobre dones emprenedores que s’han anat compartint en el nostre compte d’Instagram. De la mateixa manera, s’han realitzat diferents activitats per a donar a conéixer a emprenedores de la Vega Baixa, i hem tornat a escoltar les entrevistes d’estes dones en la nostra “Ràdio Espeñetas”.