Eixida al port de Cartagena

El passat 8 de novembre, l’alumnat i el professorat dels Cicles Formatius de Grau Superior de Comerç Internacional i de Transport i Logística, van visitar el port de Cartagena. Allí van ser rebuts pel personal de l’Autoritat Portuària, sent una gran oportunitat, de conéixer les seues instal·lacions i el seu funcionament. Posteriorment, van poder realitzar una visita guiada per ARQUA (Museu Nacional d’Arqueologia Subaquàtica i C.N.I.A.S. d’Espanya) i finalment, van recórrer a peu el centre històric de la ciutat de Cartagena.

Aquesta activitat té especial rellevància per a l’alumnat d’aquests cicles, tenint en compte que està estretament vinculada al mòdul de Transport Internacional de Mercaderies, que s’imparteix en els primers cursos.

El port de Cartagena és un dels ports comercials més importants del nostre país; és el quart d’Espanya en trànsit de mercaderies, per la qual cosa l’interés per a l’alumnat que cursa aquests cicles, és de gran rellevància.

Des del centre donem les gràcies al professorat per aquesta iniciativa de promoció i aprenentatge, dins dels cicles de Transport i Logística i Comerç Internacional.